2011. szeptember 28., szerda

RÓMAI BRONZ LÁDAVERET - KULCSOKKAL!!! -ÁRLECSÖKK.! - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Gyűjteményből eladó, igényes gyűjtőnek!
Római bronz ládaveret-zár gyönyörű patinás, sajna két darabban... 10X12cm nagyságú
+
Római kulcsok gyönyörű patinával (3db bronz, 1 db vas), közülük kettő számozott (XVII és X )!!!
RRR!
AZ ára 2000/db-ról indul, ajándék a vaskulcs!
ALAP ÁRÁT LEENGEDTEM!!!
ÚJRA REGISZTRÁLTAM, MERT VÉLETLENÜL LEZÁRTAM...
(én phallos, rossz helyre kattintottam újammal..., tudom, máshova kéne dugnom... ; -)) -NA KOMOLYRA!
Akinek nagyon kell, a korrekt, baráti vill. áron elviheti...; -)
Képek szerint...!
Ajánlom további termékeim is, kedvező árakkal, rugalmas feltételekkel!
Jó licitálást, gyűjtést, vásárlást kívánok!

Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-02 14:15
. RÓMAI BRONZ LÁDAVERET - KULCSOKKAL!!! -ÁRLECSÖKK.! - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése